Novinky
Domů / Recenze redakce / Navštívili jsme únikovou hru – Poklad v labyrintu

Navštívili jsme únikovou hru – Poklad v labyrintu

Úniková hra poklad v labyrintu

Prázdninovou novinkou v Brně je úniková hra v labyrintu pod zelným trhem. Úniková hra je určena pro dva až pět hráčů a odehrává se přímo ve starých sklepeních a chodbách pod Zelným trhem. Náš smíšený tým složený z 5 ti hráčů, se úspěšně probojoval všemi nástrahami a zaslouženě si odnesl opravdový poklad z podzemí. Tento malý poklad si odnese každá skupinka hrající tuto únikovku.

Úniková místnost (no místnost se tomu nedá asi říkat je to obrovský komplex místností a chodeb odhadem tak 800 m2) je přístupný ze Zelného trhu, konkrétně Zelný trh 21. Vstup je přes recepci Labyrintu pod zelným trhem, které provozuje TIC Brno. Nabízí zde i prohlídku druhé části labyrintu, která je přístupná pro veřejnost. Ale pojďme zpět k takzvané „nepřístupné části labyrintu pod Zelným tahem“, kde právě tato úniková hra vznikla.

Sešli jsme asi dvě patra pod úrovni ulice a po pěkném výkladu paní průvodkyně jsme šli na věc. U vchodu nás přivítal pěkně napsaný příběh, který nás přenesl do doby tuším 17. století. Příběh vypráví o tajném plánu labyrintu s ukrytým pokladem, který jste získali na svých cestách a nyní pod rouškou tmy se vydáváte prozkoumat zdejší tajemné a nebezpečné chodby. Víc Vám prozrazovat nebudu ať si hru užijete na 100 %!

Co Vám ale prozradit můžu je, že uvidíte famózní podzemní prostory doslova nasáklé pravou atmosférou, kterou jinde nenajdete. Vlhké stropy, z kterých sem tam trčí nějaký ten krápník, hluboká studna, z které v dávných dobách lidé vytahovaly vodu, famózní tajný vchod do Reduty, která je na druhém konci náměstí nebo starověkou lednici, v které se uchovával led.

Určitě Vám doporučujeme si hru zahrát 🙂

Více o hře

Hodnocení redakce